poniedziałek, 7 lutego 2011

w końcu

po długim oczekiwaniu w końcu dostaliśmy zdjęcia od fotografa z naszego ślubu. Fakt, też daliśmy ciała bo do tej pory nie znaleźliśmy czasu na sesję plenerową ale jeszcze nic straconego. Jak tylko zrobi się cieplej i świat się za zieleni, pstrykniemy parę dodatkowych fotek na sesji plenerowej.
Wracając do tematu, chciałam zrobić naszym rodzicom taką małą niespodziankę i przygotowałam takie oto podziękowania


brązowa tektura oklejona kolorowymi papierami do scrapa, kilka pieczątek i mój ulubiony tusz distress.


pieczątka w której się zakochałam i stempluje wszędzie gdzie to jest możliwe


i nie może się obejść bez glas effekt :)


w środku znalazło się miejsce na płytki DVD z wszystkimi zdjęciami, prezentację multimedialną oraz kieszonka z wywołanymi zdjęciami


i oczywiście muszę się pochwalić moim nowym nabytkiem :)



wszystko opisane przez Pana Męża -  ja to piszę jak kura pazurem :)




żeby Was już nie zanudzać :) wrzucam mojego zdecydowanego faworyta spośród wszystkich zdjęć z reportażu ślubno-weselnego



6 komentarzy:

Lucyna pisze...

Super pomysł z tymi podziękowaniami dla rodziców, a zdjęcie rewelacyjne! Pozdrawiam.

Kasia pisze...

jakie piękne podziękowania! a Twoja suknia bajeczna :))

Kalisz made pisze...

Świetny pomysł z tym zestawem dziękczynnym :) - na pewno wywoła wiele wzruszeń.
A zdjęcie bajeczne - niech Wam tak bajecznie zostanie na zawsze!

KoralinaArt pisze...

bardzo fajny pomysł na oprawię zdjęć i CD :D a logo cudne :)

Kate pisze...

Śliczne prostota i piękno...

margolada pisze...

Bardzo dziękuję za odwiedzinki i propozycję pomocy. Fakt na początku to czarna magia ale pomalutku zaczynam kminić. Pomysłowy sposób podarowania zdjęć, subtelna i delikatna oprawa. Po prostu miodzio :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...