środa, 14 grudnia 2011

prezenty - zrób to sam

witajcie,
dzisiaj chciałam Wam pokazać jak w ciekawy sposób możecie zrobić drobne upominki dla swoich bliskich. A naprawdę nie potrzeba wiele :)
Całkiem niedawno miałam okazję brać udział w ciekawych warsztatach tworzenia naturalnych kosmetyków prowadzonych przez Adriannę, podczas których stworzyłyśmy cudne dodatki kosmetyczne. Dzisiaj zaprezentuje Wam jeden z nich, który możecie stworzyć w domu ze składników które na pewno macie teraz w swoich spiżarkach a dodatkowo możecie bliskim zrobić cudny prezent.
A będzie to...


świąteczna sól do kąpieli
co nam będzie potrzebne:
- szklanka soli morskiej gruboziarnistej,  skórka z cytryny i grejfruta, łyżka przypraw korzennych do piernika, goździki dla ozdoby
Skórki z owoców oczyszczamy dokładnie  z białej skórki i kroimy na drobniutką kosteczkę. Sól mieszamy z pokrojoną skórką cytrusów, goździkami i przyprawą korzenną.
Wszystko pakujemy do ozdobnych słoiczków - przyozdabiamy i mamy gotowy pachnący upominek


tym samym sposobem stworzyłam zestaw soli lawendowej - z suszonych kwiatów lawendy i naturalny olejek lawendowy dla wzmocnienia zapachu


słoiczki ozdobiłam śnieżynkami ze sklepu Craftfun



 


6 komentarzy:

Różowy Zakątek pisze...

Bardzo fajny pomysł na prezenty :)

Ladybug pisze...

genialne! już mam problem z głowy z siostrą;)

Lili - kreatywnie i inspirująco z nutą natury! pisze...

Ale się ucieszyłam jak te sole zobaczyłam:) Wyglądają cudnie! Pozdrawiam serdecznie!

Anonimowy pisze...

Piekny aromatyczny prezent dla mamy ,siostry
kolezanki ,czy tesciowej
pozdrawiam ciotka-klotka

Asia - Meli-Melo pisze...

No brawo, brawo! Jak pięknie wykorzystana wiedza :)

Bajka decoupage pisze...

bardzo fajne prezenciki, przepisy proste , a efekt ciekawy!
pozdrawiam, Bajka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...