poniedziałek, 19 grudnia 2011

a może pierniczka??

witajcie, jak u Was przygotowania do Świąt? Bo ja przyznam się szczerze nie wiem do czego ręce mam włożyć. Gorąco się robi, bo czasu coraz mniej a pracy nie ubywa :)
Dla mnie w tym roku będzie to wyjątkowa Wigilia gdyż pierwszy raz organizuję ją z Panem Mężem u nas w mieszkanku. Dlatego tym bardziej  się staramy by wszystko było na tip top a szykuje nam się Wieczerza na 17 osób :)
a tak jako przerywnik w tej krzątaninie chciałam Wam pokazać karteczkę, której inspiracją były przedświąteczne prace kuchenne


wszystkie pierniczkowe dodatki zrobione są z ozdobnych tekturek, które pochodzą ze sklepu craftfun.

5 komentarzy:

HaftyTiny pisze...

niesamowita kartka!! dotarła do Ciebie piernikowa paczka? pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Prawdziwa magia Swiat pozdrawiam
ciotka-klotka

Ela 17 pisze...

Dzisiaj dostałam twoją przesyłkę PRZECUDNA ,pięknie opakowana,za wszystko BARDZO DZIĘKUJĘ,pozdrawiam serdecznie

Dendrobium pisze...

Pomysłowa karteczka!
Zdrowych, radosnych, magicznych Świąt Bożego Narodzenia!

Design pisze...

Rewelacyjny pomysł na kartkę. Oryginalny.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...