czwartek, 21 kwietnia 2011

wymianka i ucieczka od świątecznych przygotowań

przed każdymi świętami biorę udział w przeróżnych wymiankach. Tym razem była to wymianka u Lucyny. Niespodziankę dla mnie przygotowała  Amalia.


zdjęcie w pełni nie pokazuje co dostałam - dwie bardzo oryginalne pisanki w tym jedna wygląda jak róży kwiat :) , do tego słodycze, kawusia i bardzo miła karteczka. Dziękuję bardzo za miłą niespodziankę.

A ja w ostatnie dwa dni zrobiłam sobie labę. Wypoczynek na sto procent zwłaszcza, że pogoda dopisała. Mianowicie udało mi się uciec od tego świątecznego wirażu. Spakowałam się i wraz z mężem wyjechaliśmy nad zalew Zegrzyński pod Warszawą. Nie będę się rozpisywać, jak było przyjemnie i że polecam każdemu taki przerywnik :)
Miejsce zjawiskowe tym bardziej, że zaledwie 30km od Warszawy a pałacyk pierwsza klasa











1 komentarz:

Wioletta pisze...

ojj pięknie tam:):):) niestety jak dla mnie za dalekoooo śląska:):):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...