niedziela, 27 stycznia 2013

prosta niciarka

długo myślałam nad tegorocznym mikołajkowym prezentem dla Mamy, chciałam stworzyć coś oryginalnego za zarazem użytecznego. Jak sami pewnie wiecie i znacie z doświadczenia nasi najbliżsi generalnie na każdą okazję dostają coś przez nas stworzonego i właściwie wszystko już mają :)
I na myśl mi przyszła niciarka - moja Mama wyszywa więc prezent w sam raz. Mnie osobiście nie podobają się tradycyjne niciarki i tak zrodził pomysł się stworzenia z dobrze nam znanego dwupoziomowego pudełka pojemniczka na wyszywankowe przydasie.
Zależało mi by była poduszka na nici, gumka na nożyczki i inne narzędzia. Z pomocą przyszło mi CRAFTfun'owe urządzenie, które wycięło mi elegancką dziurę w wieczku i zabrałam się do roboty
a oto efekty




jako ozdoby użyłam sklejkowych nożyczek


pozdrawiam gorąco
Majka

2 komentarze:

Ludkasz pisze...

Wow, piękne!!! Bardzo mi się podoba:)

kasiekw pisze...

świetna pracka... zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...