środa, 28 grudnia 2011

podsumowanie wymiankowe

tradycyjnie jak co roku przed Świętami brałam udział w wymiankach zorganizowanych na blogu u Lucyny oraz u Ladybug. Niespodzianki doszły do mnie tuz prze samymi Świętami i w ferworze przedświątecznych przygotowań dopiero teraz znalazłam chwilkę by pstryknąć kilka fotek.
Pierwszą niespodziankę przygotowała dla mnie Justyna, która prowadzi bloga haftytiny - dostałam smakowite pierniczki w pięknie wychaftowanym pudełeczku, kilka słodkości i małe co nie co przydasiowe :)


 Dziękuję bardzo za miłą niespodziankę. Cała frajda otwierać prezenty przed  Świetami.

Druga niespodzianka przyszła od miesz-Anki sami spójrzcie jak była cudnie zapakowana


w wielkich bólach powstrzymałam się od jej natychmiastowego otworzenia :)
Czekanie zostało wynagrodzone, dostałam piękne kolczyki do tego śliczny świąteczny breloczek do kluczy, bombkę karczocha masę, masę przydasiów i to co tygryski lubią najbardziej ... słodycze :)


Dziękuje Wam bardzo za śliczne prezenty. Wielką frajdą jest zarówno otrzymywanie jak i dawanie prezentów a tym bardziej jeżeli bierze się udział w tak fantastycznych wymiankach. Pozdrawiam gorąco





2 komentarze:

bozenas pisze...

O tak:)prezenty przed świętami są super:)a Lucynka organizuje bardzo fajne wymianki:)))pozdrawiam:)

skimmia pisze...

O widać że bardzo udana wymianka :-)
śliczne prezenty :-)
pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie na anielskie candy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...