piątek, 14 stycznia 2011

bo to jeszcze nie koniec ...

nie wiem czy się cieszyć czy płakać ale wraz z pierwszym dniem stycznia 2011 roku weszłam w okres odliczania do 30 urodzin. Takie urodziny jeden raz w życiu - niektórzy twierdzą, że przełomowe -więc jak tu nie wykorzystać okazji i nie ogłosić kolejnego candy. Wszak do moich urodzin zostało jeszcze pół roku ale czemu nie wykorzystać tego okresu do dobrej zabawy.

23 dnia każdego miesiąca - zaczynając od lutego, kończąc w czerwcu - będę losować spośród wszystkich obserwatorów, jedną osobę, która zostanie obdarowana niespodzianką. Będą to przedmioty ozdobione przeze mnie metodą decoupage bądź scrapbooking, a w czerwcu losowanie wyjątkowego kompletu ale nie tylko.



* wystarczy posiadać profil googlowski z danymi do kontaktu (poprzez blog, mail, itd.)
* być obserwatorem mojego bloga
* nie trzeba posiadać bloga, by wziąć udział
* nie trzeba zostawiać komentarzy pod tym postem, o chęci wzięcia udziału
* natomiast byłoby miło o jakiś ślad - jeżeli już mnie odwiedzisz
* oraz umieścili u siebie na stronie zdjęcie z podlinkowaną informacją o candy

kącik komentatorski

Wszystkim bardzo dziękuje za komentarze pozostawione pod postami. Bardzo mi przyjemnie, że zostawiacie ślad w postaci komentarzy - w dodatku tak przyjemnych.
Cieszy mnie to, że moje zamiłowanie do decu nie idzie na marne i innym podoba się to co robię.

40 komentarzy:

Biżuteria z filcu pisze...

To się nazywa wielkie odliczanie :)
Świetny pomysł :) A w czerwcu kawkę urodzinową sobie zorganizujemy :)
Pozdrawiam ciepło
Agata

Paula pisze...

świetny pomysł!

pozdrawiam,
Paula

Natka pisze...

OOO, to jeszcze 6 razy mamy szanse na wylosowanie! Świetny pomysł! No i nie martw się - nie taka trzydzistka straszna....

MAGDA GÓRA pisze...

nie wiem czy dobrze trafiłam ale jak tak to super jak nie to mi powiesz;-) zapisuję się z chęcią bo cudeńka robisz;-)

Kalisz made pisze...

To się nazywa wejście w dorosłość:)))

Anula3333 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anula3333 pisze...

Miłego odliczania :)

P.S. A banerek dodam u siebie

Florentyna pisze...

Witaj!
Dopiero zauważyłam:-)
Już piszę u siebie.
Serdeczności urodzinowe ślę.

Florentyna pisze...

Ups...
Teraz spostrzegłam, że lekki falstart;-)
Cóż, czytanie ze zrozumieniem się kłania;-))))
Ale za to masz już ode mnie życzenia na zapas;-)
Pozdrawiam raz jeszcze.

nannala pisze...

łał, a myślałam że to ja jestem specyficzna bo organizowałam swoje 19 i pół urodziny :)
ale chętnie zobaczę jak się sytuacja rozwinie, do czerwca wszystko się może zdarzyć ;)

lusaka.ma pisze...

Oczywiście, że się cieszyć. To tylko liczby. Nie one Cię określają a Twoje nastawienie do świata!
Już teraz z racji zbliżających się urodzin - wszystkiego wspaniałego! :)

Dendrobium pisze...

Dopiero zauważyłam, że wcześniej nic nie napisałam. Super pomysł:) Na pocieszenie może dodam, że po 30-tce też jest fajnie:))))))
Pozdrawiam ciepło:)

AgnieszkaMD pisze...

Fajny pomysł na candy :).

Ja też w tym roku będę mieć 30 ...

joyanna pisze...

Hej, jako że 30 mam już za sobą muszę powiedzieć, że jest zdecydowanie przereklamowana :))))

czary mary pisze...

Witaj.Chętnie się dołączę do grona Twoich obserwatorów .Ozdabianie metodą decoupage od dawna mi się podoba ale jakoś zawsze za mało czasu żeby się do tego dobrać ,może kiedyś w końcu spróbuje ....Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://zdnakuferka.blogspot.com/2011/02/moje-candy.html

martenka pisze...

Bardzo fajne Candy. Chętnie się przyłączę.
Ja tą piękną liczbę będę obchodzić za rok;)

angelisia.k pisze...

Podobno życie zaczyna się po trzydziestce ;-) Mnie też to czeka w przyszłym roku...
Podobają mi się twoje cudeńka. Pozdrawiam :)

MILA25 pisze...

Może tym razem dopisze mi szczęście .
Pozdrawiam Mila :)

Ewelina... pisze...

hmn..aj tam 30tka :) dopiero życie się zaczyna! Szalej, szalej nie pytaj co dalej! Zatem ciesz się 29wiatką... wielb 30stkę, a później to tylko wieczna 18stka!:)

Damantris pisze...

Dziś trafiłam na Twojego bloga. Już zamieściłam informację o Candy u siebie :)

mapowska pisze...

Będę obchodzić 3o. urodziny 2 tygodnie po Tobie :)
Ciekawe jak to będzie mieć 3 na przedzie zamiast 2 ;)
Jakoś mi się nie spieszy do tych urodzin ;)
Pozdrawiam serdecznie!
http://mapowska.blogspot.com/

ita01 pisze...

Uwielbiam takie zabawy:) oczywiście przyłączam się, pozdrawiam :)

skimmia pisze...

To i ja się do zabawy dołączę i odliczać pomogę ale ...... po 30 też jest fajnie ;-)
pozdrawiam cieplutko

AM2308 pisze...

Świetny pomysł na Candy :) Ja będę odliczać miesiące w przyszłym roku... póki co, ostatni raz 2 na początku :)

Eve pisze...

Cóż sama całkiem niedawno kończyłam 30-tkę więc pamiętam jeszcze to odliczanie :-) Candy świetne z chęcią wezmę udział :-) evemarzec.blogspot.com

Pralinka pisze...

świetny pomysł, chętnie wezmę udział:)

kasia433@onet.eu

madzia pisze...

ja też chciałabym się zapisać, jeśli można;)
magdalenas7000@interia.pl

jola_zola pisze...

no no... też przeżywałam "dochodzenie" do 30-tki tak więc rozumiem Twoje emocje.
teraz powoli zbliżam sie do 40-tki, w tym roku we wrześniu skończę 38 lat i też już sie zastanawiam jak sie będę czuła mając lat 40ści.
Bo na razie to wciąż w głowie mam "wśiu-bździu" hihihhiihi i wiekeim swoim się nie przejmuję:)
na Wielkie odliczanie oczywiście sę zapisuję:):):)
pozdrawiam słonecznie:)

kalina1984 pisze...

Chętnie się zapiszę na niespodziankę, pozdrawiam Basia.

Magda_lena pisze...

Przylaczam sie i ja i czekam na koniec czerwca z zyczeniami urodzinowymmi ;)

Oczywiscie info na blogu jest :)

Pozdrawiam :)

czarownica A. pisze...

Witam, i ja się zapisuję :)

marysia pisze...

fajny niepowtarzalny pomysł:)
zapisuje sie:))

marysiasmile@gmail.com

papasie:)

Bombi pisze...

Swietny sposob swietowania
anetmis@alice.it

Shiart pisze...

super pomysł! Jak ja uwielbiam niespodziewajki:)
A teraz zmierzam do wedrowania po Twoim blogu:) Pozdrawiam

Nailaa pisze...

SUPER pomysł :)
ja z kolei zapraszam do zabawy PODAJ DALEJ
u mnie na blogu :)
http://ce-la-faccio.blogspot.com/

Czarna Lola pisze...

to może i ja się na coś załapię w ostatnim losowaniu:)
http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

dudqa pisze...

super pomysł, dodaje do obserwowanych

alusiek7 pisze...

zapisuję się ...
pozdrawiam alusiek7@o2.pl

Justyna pisze...

chętnie się zapiszę :)

zoesonik@gmail.com

kaska-1970 pisze...

Widzę, że trochę późno tu zawitałam. A szkoda, że dopiero teraz Cie tu znalazłam. Już jestem Twoim obserwatorem. A link już ląduje u mnie na blogu. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...